در حال ارسال . لطفا شکیبا باشد...
sotoodeh brand
گروه خودرویی ستوده به عنوان یکی از نمایندگیهای مجاز مدیران خودرو، خدمات پس از فروش را به دارندگان خودروهای مدیران خودرو در سطحی مطلوب ارائه میدهد.
بازه زمانی سرویس های دوره ای خودرو های مدیران خودرو
زمان انجام سرویس اولیه حداکثر تا ۱۰۰۰ کیلومتر از نظر کارکرد یا ۳ ماه از تاریخ شروع گارانتی (هر کدام زودتر فرا برسد) میباشد. در صورت کارکرد بیش از این زمان و یا کیلومتر، گارانتی خودرو ابطال خواهد گردید.
مدت زمان تعهد خدمات شـامل کلیه قطعات یدکی و ارائه خدمات تعمیراتی به مدت ۱۰سـال بعد از فروش آخرین دسـتگاه خودرو از نوع مدل مربوطه توسط عرضه کننده میباشد.
سرویس اولیه
- زمان انجام سرویس اولیه از تاریخ شروع گارانتی تا ۳ ماه یا ۱۰۰۰ کیلومتر کارکرد (هرکدام زودتر فرا برسد) میباشد. در صورت طی این زمان یا کیلومتر و عدم انجام سرویس اولیه، گارانتی خودرو ابطال میگردد.
- هزینه انجام سرویس اولیه در بازه تعریف شده شامل تعویض روغن موتور و فیلتر روغن موتور و اجرت سرویس اولیه رایگان میباشد. روغن گیربکس خودروی X33 مجهز به گیربکس AT5 در سرویس اولیه بصورت رایگان تعویض میگردد.
ضوابط گارانتی خودروهای شرکت مدیران خودرو
- گارانتی از زمانی است که خودرو به مشتری اول تحویل میشود.
- گارانتی در صورتی معتبر خواهد بود که سرویس اولیه در زمان و کیلومتر تعیین شده توسط نمایندگیهای مجاز شرکت مدیران خودرو انجام شده باشد.
- سرویسهای ادواری توصیه شده بایستی در بازه مشخص و توسط نمایندگیهای مجاز انجام گرفته باشد.
- هرگونه تعمیرات تحت عنوان گارانتی بایستی صرفاً به وسیله شبکه نمایندگیهای مجاز شرکت مدیران خودرو انجام گیرد.
- رنگ خودرو در صورت رعایت ضوابط موضوعه دوران گارانتی به مدت ۳ سال تحت پوشش گارانتی است.
- کلیه تنظیمات، بازدیدها، تست اسکنر، رگالژها، سرویسهای ادواری پس از سرویس اولیه، مواد مصرفی و مایعات جزء تعهدات گارانتی نمیباشد.
- لالستیک چرخ در صورت وجود نقص فنی تا دو سال یا ۴۰۰۰۰ کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) گارانتی است. استهالک الستیک چرخ که ناشی از Co Manufacturing Vehicle Modiran دفترچه گارانتی خودروهای شرکت مدیرانخودرو استفاده از خودرو باشد یا عیب ناشی از عوامل خارجی مشمول شرایط گارانتی نیست.
- تعمیرات گارانتی محدود به هزینه اجرت تعمیرات و قیمت قطعه یدکی میباشد. (تعویض قطعات معیوب یا تعمیر آنها) تعویض یا تعمیر قطعات معیوب بنا به تشخیص کارشناسان شرکت مدیران خودرو میباشد.
- کلیه قطعات معیوب تعویض شده تحت پوشش گارانتی، متعلق به شرکت مدیران خودرو میباشد.
- گارانتی سیسـتم ضبط و پخش خودروهای شـرکت مدیران خودرو تا پایان بازه گارانتی خودرو میباشـد.
- این ضمانتنامه محدود به شـرایط فوق بوده و بخصوص در برابر خسارات ناشی از تصادفات و خسارات وارده براشیاء و یا اشخاص هیچگونه مسئولیتی را برای شرکت مدیران خودرو ایجاد نمینماید.
موارد خارج از پوشش گارانتی ام وی ام
موارد خارج از پوشش گارانتی عبارتنداز:
۱- خسارت ناشی از عوامل خارج از کنترل شرکت مدیران خودرو خرابی ناشی از تصادفات و استفاده نامناسب از خودرو.
- استفاده از خودرو در مسابقات رالی، سرعت و....
- هرگونه تغییرات در خودرو و تقویت آن (تغییر در مشخصات محصول نظیر تغییرات موتور و... ) یا حذف قطعات و جایگزین نمودن قطعات دیگر.
- خرابی ناشی از آتش سوزی )بالیای طبیعی، عمومی و... غیر از نقص فنی( اغتشاش و شورشهای اجتماعی و سیاسی.)
- صدمات ناشـی از تردد خودرو در مسـیرهای قیرپاشـی شـده، نمکریزی شده و عوامل بیرونی نظیر برخورد سنگ و شن با خودرو، اگر سبب آسیب شدید به بدنه و رنگ خودرو شود (با نظر کارشناس فنی مدیران خودرو).
- فشار آوردن بیش از حد به خودرو و تحمیل بار بیش از ظرفیت مجاز حتی برای کوتاه مدت.
- خسارات ناشی از تعمیرات نامناسبی که توسط تعمیرگاههای غیرمجاز انجام شده باشد.
- آسیبها و صدمات ناشی از نصب هرگونه قطعات غیراصلی.
- جبران خسارات بدنه، رنگ و تزئینات خودرو که ناشی از تصادفات و حوادث بوده و تعمیر شده باشند.
- نصب هرگونه قطعات زنگزده که موجب بروز خوردگی و یا زنگ زدگی در سایر قطعات شود.
- وجود هرگونه گرده رنگ که ناشی از قرار گرفتن خودرو در یک محیط نامناسب باشد.
- هرگونه خسارات وارده به بدنه و رنگ خودرو(تصادف و... ) و تزئینات پس از تحویل خودرو به مشتری.
- خرابی قطعات ناشی از هرگونه تعمیرات غیر اصولی بر روی خودرو نظیر جوشکاری و غیره
- هرگونه حادثه در خودرو به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی به هنگام تعمیرات و یا وقوع آتشسوزی به دلیل سهل انگاری و یا استفاده از قطعات غیراصلی در تعمیرات انجام شده و یا دستکاری در سیم کشی خودرو توسط تعمیرگاههای غیرمجاز.
- عدم مراقبت الزم از خودرو (شامل عدم انجام سرویسها، عدم مراقبت از بدنه)
- تأثیر مواد پراکنده در محیط مانند سـموم دفع آفات نباتی و غیره، فضله پرندگان، شـیره درختان و همچنین عوامل جوی نظیر بارانهای اسـیدی بر بدنه و رنگ خودرو
- فاسد شدن باتری به دلیل عدم استفاده از خودرو برای مدت طوالنی. پوسیدگی الستیک خودرو، قطعات و سایر قطعات پالستیکی به دلیل توقف طوالنی خودرو و عدم استفاده از آن
- ایرادات ناشی از ریزش آب و یا سایر مایعات بر روی قطعات الکترونیکی نظیر رادیوپخش، ECU.
- ایرادات ناشی از رانندگی در عمق آب که باعث نفوذ آب به اجزاء داخلی خودرو مانند موتور میشود.
- خسارات ناشی از قرار گرفتن خودرو در میدانهای قوی الکترومغناطیسی و... (کنار پستها و زیر دکلهای فشار قوی انتقال نیرو)
۲- خسارت ناشی از عدم انجام تعمیرات مناسب و استفاده از سوخت و روغن نامناسب
- بروز هرگونه ایراد ناشی از استفاده از روغن، مایعات، فیلترهای روغن، سوخت نامتناسب و یا غیراستاندارد
- زنگ زدگی و تخریب و عملکرد نامناسـب قطعات موتور و همچنین رادیاتور به دلیل عدم اسـتفاده از ضدیخ و یا اسـتفاده از آبهای امالحدار که رسوبات آنها موجب بروز ایراد میشود.
۳- استهالک عادی
- استهالک عادی قطعات( نظیر سایش عادی تیغه برف پاک کن یا الستیک چرخ در اثر استفاده)
- استهالک طبیعی خودرو، فرسودگی.
- هزینه ناشی از تعویض قطعات مصرفی
موارد سرویس اولیه مراقبت و نگهداری
- بازدید صحت عملکرد و روشنایی کلیه چراغهای موجود در داخل و خارج خودرو و بوق
- بازدید صحت عملکرد تیغههای برف پاککن، شیشه شور و سطح مایع تمیزکننده در مخزن شیشه شور و تنظیم نازلهای پاششی
- بازدید صحت عملکرد سیستم تهویه مطبوع (بخاری و کولر)
- بازدید کمربندهای ایمنی و قفل آن از نظر صحت عملکرد
- تمیز کردن محفظه پوسته هواکش
- بازدید نشتیها (روغن موتور، گیربکس، سیستم سوخترسانی، مدارخنککننده، سیستم ترمز، سیستم هیدرولیک فرمان و سیستم کالچ)
- بازدید صحت عملکرد سیستم خنککننده و سطح مایع آن در مخزن و درصد مخلوط ضدیخ و تعویض مایع خنککننده در صورت نیاز
- تعویض روغن موتور و فیلتر روغن
- بازدید سفتی، استهالک و پارگی تسمه دینام، کمپرسور کولر، تسمه هیدرولیک فرمان و تسمه تایمینگ (در صورت لزوم تعویض یا تنظیم آن)
- بازدید کلی خودرو با استفاده از دستگاه عیب یاب (ECU موتور و TCU گیربکس، کیسه هوای ایمنی، BCM، ABS، پنل پشت آمپر، ایموبالیزر)
- بازدید اگزوز و منبعهای آن، کاتالیزورها و اتصاالت از نظر نشتی و یا صدمه دیدن
- بازدید خالصی و صحت عملکرد کابل، پمپها و پدال کالچ، (در صورت لزوم) تنظیم شود.
- بازدید سیستم ترمز از نظر صحت عملکرد و سطح روغن ترمز در مخزن و بازدید لولهها و شیلنگهای ترمز از نظر صدمه دیدگی، فرسودگی و کنترل اتصاالت آن
- بازدید عملکرد سیستم ترمزدستی و ضخامت لنت آن (در صورت نیاز تنظیم یا تعویض شود)
- بازدید گردگیرهای پلوس از نظر نشتی گیربکس و سالم بودن آن
مشاهده دفترچه راهنمای خودروهای ام وی ام در زیر آمده است:
مشاهده صفحه مربوط به گارانتی خودروها در زیر آمده است:
سؤالات متداول برند MVM
سرویسهای ادواری در چه کیلومتری و در چه بازه زمانی باید انجام پذیرد؟
سرویس اولیه تمامی محصولات مدیران خودرو قبل از کیلومتر ۵۰۰۰ و قبل از ۶ ماه از تاریخ خرید خودرو مجاز میباشد، سرویس ثانویه در کیلومتر ۱۰۰۰۰ میبایست انجام پذیرد و پس از آن هر ۱۰۰۰۰ کیلومتر دوره بعدی سرویس میباشد.
برای انجام سرویسهای دورهای در تعمیرگاه مرکزی نیاز به اخذ نوبت میباشد؟
بله. با توجه به حجم بالای مراجعات به تعمیرگاه ستوده ضروری است مشتریان گرامی نسبت به اخذ نوبت از طریق تماس با شماره ۴۴۲۸۰۴۰۱- ۰۲۱ اقدام فرمایند.
برای انجام خدمات صافکاری هم نیاز به اخذ نوبت دارم؟
بله. با توجه به حجم بالای مراجعات به تعمیرگاه ستوده ضروری است مشتریان گرامی نسبت به اخذ نوبت از طریق تماس با شماره ۴۴۲۸۰۴۰۱- ۰۲۱ اقدام فرمایند.
آدرس تعمیرگاه مرکزی کجاست؟
آدرس تعمیرگاه: تهران، اتوبان شیخ فضل الله نوری جنوب، بعد از خیایان چوب تراش، لاین کندرو پلاک۳۸خدمات پس از فروشام ویام ستوده مجاز به ارائه چه خدمات و تعمیراتی میباشد؟
تعمیرات سرویس – تعمیرات گیربکس- تعمیرات بدنه – تعمیرات مکانیکی-تعمیرات الکتریکی
پذیرش خودروهای رزرو شده در تعمیرگاه در چه ساعتی انجام میشود؟
شنبه تا چهارشنبه ۳۰: ۷ لغایت ۱۵ و پنج شنبهها ۳۰: ۷ لغایت ۱۱ صبح.
برای استعلام موجودی قطعات و قیمت از تعمیرگاه ستوده با چه شمارهای تماس بگیریم؟
برای اطلاع از موجودی قطعات و اطلاع از قیمت با شماره ۴۴۲۸۰۴۰۱ -۰۲۱ داخلی ۴۱۵ تماس حاصل نمایید یا با مراجعه حضوری به آدرس تهران، اتوبان شیخ فضل الله نوری جنوب، بعد از خیایان چوب تراش، لاین کندرو پلاک۳۸ از موجودی قطعات اطلاع یابید.
برای ترخیص خودروهای آماده تحویل در تعمیرگاه مرکزی چه ساعاتی میتوان مراجعه نمود؟
شنبه تا چهارشنبه ۸ الی ۳۰: ۱۲، ۳۰: ۱۳ الی ۳۰: ۱۷ و پنج شنبهها ۹ الی ۱۳