در حال ارسال . لطفا شکیبا باشد...
sotoodeh brand
.jpg)
نمایندگی رسمی مدیران خودرو
MVM
ماموریت اصلی مرکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو گروه خودرویی ستوده ارائه خدمات فنی با کیفیت و تخصصی شامل انجام سرویسهای ادواری، جلوبندی سازی، مکانیک، خدمات برق، صافکاری و نقاشی بدنه خودرو است. تمامی مشتریان عزیز محصولات شرکت مدیران خودرو در سطح استان تهران میتوانند با مراجعه به مرکز خدمات پس از فروش ام وی ام گروه خودرویی ستوده از خدمات فنی یاد شده بهرهمند شوند. مرکز خدمات پس از فروش گروه خودرویی ستوده با استفاده از نیروی انسانی متخصص و مجرب، همچنین به کارگیری تجهیزات پیشرفته روز دنیا، تمامی تعمیرات و خدمات لازم را در خصوص محصولات شرکت مدیران خودرو ارائه میدهد
.jpg)
تعمیرات تخصصی و سرویس های دوره ای
تیم حرفه ای و متخصص در تمامی امور تعمیراتی
تیم ما از تعمیرکاران حرفهای و متخصصی تشکیل شده است که میتوانند تمامی مشکلات خودروی شما را از ایرادات برقی و الکتریکی گرفته تا تعمیرات موتور و گیربکس، سیستم تعلیق جلو، بدنهکاری حرفهای و صافکاری و نقاشی انجام دهند. همچنین، خدمات گارانتی و سرویسهای اولیه نیز در بهترین نمایندگی خدمات پس از MVM انجام میشود.
.jpg)
محیطی منحصر به فرد
برای رفاه و آسایش حال مشتریان عزیز
فضای نمایندگی خدمات پس از فروش مدیران خودرو به گونهای طراحی شده است که شما احساس راحتی و آرامش کنید. با امکانات ویژه و خدمات سریع، ما تلاش میکنیم تا زمان انتظار شما را به حداقل برسانیم و تجربهای لذتبخش از خدمات ما داشته باشید.
- گارانتی از زمانی است که خودرو به مشتری اول تحویل میشود.
- گارانتی در صورتی معتبر خواهد بود که سرویس اولیه در زمان و کیلومتر تعیین شده توسط نمایندگیهای مجاز شرکت مدیران خودرو انجام شده باشد.
- سرویسهای ادواری توصیه شده بایستی در بازه مشخص و توسط نمایندگیهای مجاز انجام گرفته باشد.
- هرگونه تعمیرات تحت عنوان گارانتی بایستی صرفاً به وسیله شبکه نمایندگیهای مجاز شرکت مدیران خودرو انجام گیرد.
- هرگونه تعمیرات تحت عنوان گارانتی بایستی صرفاً به وسیله شبکه نمایندگیهای مجاز شرکت مدیران خودرو انجام گیرد.
- رنگ خودرو در صورت رعایت ضوابط موضوعه دوران گارانتی به مدت ۳ سال تحت پوشش گارانتی است.
- کلیه تنظیمات، بازدیدها، تست اسکنر، رگالژها، سرویسهای ادواری پس از سرویس اولیه، مواد مصرفی و مایعات جزء تعهدات گارانتی نمیباشد.
- لالستیک چرخ در صورت وجود نقص فنی تا دو سال یا ۴۰۰۰۰ کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) گارانتی است. استهالک الستیک چرخ که ناشی از Co Manufacturing Vehicle Modiran دفترچه گارانتی خودروهای شرکت مدیرانخودرو استفاده از خودرو باشد یا عیب ناشی از عوامل خارجی مشمول شرایط گارانتی نیست.
- تعمیرات گارانتی محدود به هزینه اجرت تعمیرات و قیمت قطعه یدکی میباشد. (تعویض قطعات معیوب یا تعمیر آنها) تعویض یا تعمیر قطعات معیوب بنا به تشخیص کارشناسان شرکت مدیران خودرو میباشد.
- کلیه قطعات معیوب تعویض شده تحت پوشش گارانتی، متعلق به شرکت مدیران خودرو میباشد.
- گارانتی سیسـتم ضبط و پخش خودروهای شـرکت مدیران خودرو تا پایان بازه گارانتی خودرو میباشـد.
- این ضمانتنامه محدود به شـرایط فوق بوده و بخصوص در برابر خسارات ناشی از تصادفات و خسارات وارده براشیاء و یا اشخاص هیچگونه مسئولیتی را برای شرکت مدیران خودرو ایجاد نمینماید.
- تعویض روغن موتور و فیلتر روغن
- تمیز کردن محفظه پوسته هواکش
- بازدید اگزوز و منبعهای آن، کاتالیزورها و اتصاالت از نظر نشتی و یا صدمه دیدن
- بازدید خالصی و صحت عملکرد کابل، پمپها و پدال کالچ، (در صورت لزوم) تنظیم شود.
- بازدید گردگیرهای پلوس از نظر نشتی گیربکس و سالم بودن آن
- بازدید عملکرد سیستم ترمزدستی و ضخامت لنت آن (در صورت نیاز تنظیم یا تعویض شود
- بازدید کمربندهای ایمنی و قفل آن از نظر صحت عملکرد
- بازدید صحت عملکرد سیستم تهویه مطبوع (بخاری و کولر)
- بازدید صحت عملکرد و روشنایی کلیه چراغهای موجود در داخل و خارج خودرو و بوق
- بازدید صحت عملکرد تیغههای برف پاککن، شیشه شور و سطح مایع تمیزکننده در مخزن شیشه شور و تنظیم نازلهای پاششی
- بازدید نشتیها (روغن موتور، گیربکس، سیستم سوخترسانی، مدارخنککننده، سیستم ترمز، سیستم هیدرولیک فرمان و سیستم کالچ)
- بازدید صحت عملکرد سیستم خنککننده و سطح مایع آن در مخزن و درصد مخلوط ضدیخ و تعویض مایع خنککننده در صورت نیاز
- بازدید سفتی، استهالک و پارگی تسمه دینام، کمپرسور کولر، تسمه هیدرولیک فرمان و تسمه تایمینگ (در صورت لزوم تعویض یا تنظیم آن)
- بازدید کلی خودرو با استفاده از دستگاه عیب یاب (ECU موتور و TCU گیربکس، کیسه هوای ایمنی، BCM، ABS، پنل پشت آمپر، ایموبالیزر)
- بازدید سیستم ترمز از نظر صحت عملکرد و سطح روغن ترمز در مخزن و بازدید لولهها و شیلنگهای ترمز از نظر صدمه دیدگی، فرسودگی و کنترل اتصاالت آن
- استفاده از خودرو در مسابقات رالی، سرعت و....
- هرگونه تغییرات در خودرو و تقویت آن (تغییر در مشخصات محصول نظیر تغییرات موتور و... ) یا حذف قطعات و جایگزین نمودن قطعات دیگر.
- خرابی ناشی از آتش سوزی )بالیای طبیعی، عمومی و... غیر از نقص فنی( اغتشاش و شورشهای اجتماعی و سیاسی.)
- صدمات ناشـی از تردد خودرو در مسـیرهای قیرپاشـی شـده، نمکریزی شده و عوامل بیرونی نظیر برخورد سنگ و شن با خودرو، اگر سبب آسیب شدید به بدنه و رنگ خودرو شود (با نظر کارشناس فنی مدیران خودرو).
- فشار آوردن بیش از حد به خودرو و تحمیل بار بیش از ظرفیت مجاز حتی برای کوتاه مدت.
- خسارات ناشی از تعمیرات نامناسبی که توسط تعمیرگاههای غیرمجاز انجام شده باشد.
- آسیبها و صدمات ناشی از نصب هرگونه قطعات غیراصلی.
- جبران خسارات بدنه، رنگ و تزئینات خودرو که ناشی از تصادفات و حوادث بوده و تعمیر شده باشند.
- نصب هرگونه قطعات زنگزده که موجب بروز خوردگی و یا زنگ زدگی در سایر قطعات شود.
- وجود هرگونه گرده رنگ که ناشی از قرار گرفتن خودرو در یک محیط نامناسب باشد.
- هرگونه خسارات وارده به بدنه و رنگ خودرو(تصادف و... ) و تزئینات پس از تحویل خودرو به مشتری.
- خرابی قطعات ناشی از هرگونه تعمیرات غیر اصولی بر روی خودرو نظیر جوشکاری و غیره
- هرگونه حادثه در خودرو به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی به هنگام تعمیرات و یا وقوع آتشسوزی به دلیل سهل انگاری و یا استفاده از قطعات غیراصلی در تعمیرات انجام شده و یا دستکاری در سیم کشی خودرو توسط تعمیرگاههای غیرمجاز.
- عدم مراقبت الزم از خودرو (شامل عدم انجام سرویسها، عدم مراقبت از بدنه)
- تأثیر مواد پراکنده در محیط مانند سـموم دفع آفات نباتی و غیره، فضله پرندگان، شـیره درختان و همچنین عوامل جوی نظیر بارانهای اسـیدی بر بدنه و رنگ خودرو
- فاسد شدن باتری به دلیل عدم استفاده از خودرو برای مدت طوالنی. پوسیدگی الستیک خودرو، قطعات و سایر قطعات پالستیکی به دلیل توقف طوالنی خودرو و عدم استفاده از آن
- ایرادات ناشی از ریزش آب و یا سایر مایعات بر روی قطعات الکترونیکی نظیر رادیوپخش، ECU.
- ایرادات ناشی از رانندگی در عمق آب که باعث نفوذ آب به اجزاء داخلی خودرو مانند موتور میشود.
- خسارات ناشی از قرار گرفتن خودرو در میدانهای قوی الکترومغناطیسی و... (کنار پستها و زیر دکلهای فشار قوی انتقال نیرو)
- بروز هرگونه ایراد ناشی از استفاده از روغن، مایعات، فیلترهای روغن، سوخت نامتناسب و یا غیراستاندارد
- زنگ زدگی و تخریب و عملکرد نامناسـب قطعات موتور و همچنین رادیاتور به دلیل عدم اسـتفاده از ضدیخ و یا اسـتفاده از آبهای امالحدار که رسوبات آنها موجب بروز ایراد میشود.
- استهلاک عادی قطعات( نظیر سایش عادی تیغه برف پاک کن یا الستیک چرخ در اثر استفاده)
- استهالک طبیعی خودرو، فرسودگی.
- هزینه ناشی از تعویض قطعات مصرفی
- آدرس تعمیرگاه مرکزی کجاست؟ آدرس تعمیرگاه: تهران، اتوبان شیخ فضل الله نوری جنوب، بعد از خیایان چوب تراش، لاین کندرو پلاک۳۸
- برای انجام سرویسهای دورهای در تعمیرگاه مرکزی نیاز به اخذ نوبت میباشد؟ بله. با توجه به حجم بالای مراجعات به تعمیرگاه ستوده ضروری است مشتریان گرامی نسبت به اخذ نوبت از طریق تماس با شماره ۴۴۲۸۰۴۰۱- ۰۲۱ اقدام فرمایند.
- برای انجام خدمات صافکاری هم نیاز به اخذ نوبت دارم؟ بله. با توجه به حجم بالای مراجعات به تعمیرگاه ستوده ضروری است مشتریان گرامی نسبت به اخذ نوبت از طریق تماس با شماره ۴۴۲۸۰۴۰۱- ۰۲۱ اقدام فرمایند.
- خدمات پس از فروشام ویام ستوده مجاز به ارائه چه خدمات و تعمیراتی میباشد؟ تعمیرات سرویس – تعمیرات گیربکس- تعمیرات بدنه – تعمیرات مکانیکی-تعمیرات الکتریکی
- برای ترخیص خودروهای آماده تحویل در تعمیرگاه مرکزی چه ساعاتی میتوان مراجعه نمود؟ شنبه تا چهارشنبه ۸ الی ۳۰: ۱۲، ۳۰: ۱۳ الی ۳۰: ۱۷ و پنج شنبهها ۹ الی ۱۳
- سرویسهای ادواری در چه کیلومتری و در چه بازه زمانی باید انجام پذیرد؟ سرویس اولیه تمامی محصولات مدیران خودرو قبل از کیلومتر ۵۰۰۰ و قبل از ۶ ماه از تاریخ خرید خودرو مجاز میباشد، سرویس ثانویه در کیلومتر ۱۰۰۰۰ میبایست انجام پذیرد و پس از آن هر ۱۰۰۰۰ کیلومتر دوره بعدی سرویس میباشد.
- برای استعلام موجودی قطعات و قیمت از تعمیرگاه ستوده با چه شمارهای تماس بگیریم؟ برای اطلاع از موجودی قطعات و اطلاع از قیمت با شماره ۴۴۲۸۰۴۰۱ -۰۲۱ داخلی ۴۱۵ تماس حاصل نمایید یا با مراجعه حضوری به آدرس تهران، اتوبان شیخ فضل الله نوری جنوب، بعد از خیایان چوب تراش، لاین کندرو پلاک۳۸ از موجودی قطعات اطلاع یابید.
یک سطح بالاتر
با انتخاب گروه خودرویی ستوده، یعنی انتخاب کیفیت، اطمینان و خدمات بینظیری را تجربه می کنید. ما با ارائه مشاوره و پشتیبانی فنی به صورت تلفنی و حضوری، همواره در کنار شما هستیم تا هرگونه سوال یا چالشی را به سرعت و با دقت برطرف کنیم. کارشناسان ما همیشه در دسترس هستند تا نیازهای شما را برآورده کنند.
تیم متخصص ما با استفاده از قطعات اصلی و ارائه خدمات حرفهای، تضمین میکند که خودروی شما همیشه در بهترین وضعیت ممکن باشد. با انتخاب ما، شما نه تنها از خدمات پس از فروش عالی بهرهمند میشوید، بلکه تجربهای راحت و بدون دغدغه خواهید داشت.
وجه تمایز ما در گروه خودرویی ستوده، ترکیبی از کیفیت بالای خدمات، تخصص فنی و تجربه مشتری محور است؛ یعنی، توجه به جزئیات و ارائه خدمات در فضایی آرام و دلپذیر، به ما این توانایی را میدهد تا رابطهای نزدیک و قابل اعتماد با مشتریان خود برقرار کنیم و آنها را در هر قدم از مسیر نگهداری و خدمات خودرویشان همراهی کنیم.
ساعت کار
ساعت کار مجموعه شنبه تا چهارشنبه ۸ الی ۱۷ و پنج شنبهها ۸ الی ۱۴ می باشد.
آدرس
اتوبان شیخ فضل اله به سمت کرج، بعد از خروجی چوب تراش، لاین کندرو، پلاک ۳۸
>