sotoodeh brand

اطلاعات تماس

تهران - ستارخان-چهارراه خسرو-پلاک ۵۶۵

۰۲۱۳۷۶۸۲

[email protected]

sotoodeh brand
اطلاعات تماس
  • تهران - ستارخان-چهارراه خسرو-پلاک ۵۶۵
  • ۰۲۱۳۷۶۸۲
  • [email protected]
در حال ارسال . لطفا شکیبا باشد...

sotoodeh brand

اخبار داغ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۹
اکستریم VX، خودرویی با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته

اکستریم VX یکی از جدیدترین محصولات بازار خودرو ایران است که با طراحی چشم‌نواز و امکانات رفاهی فراوان، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به خودرو را به خود جلب کرده است. این خودرو که توسط شرکت مدیران خودرو به بازار می‌شود، ترکیبی از زیبایی، قدرت و تکنولوژی است.

مشخصات ظاهری XTRIM VX

کراس اوور برند «اکستریم» بر اساس پلتفرمی از «تیگو ۸» است که از و فنی شباهت بسیاری میان آن دو دیده می‌شود. ابعاد اکستریم VX با ارتفاع ۱۷۸۸، عرض ۱، ۹۴۰ و طول ۴، ۹۷۰ میلی‌متر با فاصله محوری ۲، ۹۰۰ میلی‌متر ارائه شده است.
در نمای جلوپنجره‌ای بزرگ با تزیینات افقی دارد که دو طرف سپر، فرورفتگی دارد که درون آن چراغ‌ها تعبیه شده و روی کاپوت، علامت اکستریم با فونت و حروف بزرگ درج شده است. کروم‌کاری‌های نقره‌ای، این خودرو را لوکس‌تر نشان می‌دهد.

در نمای جانبی، قاب‌بندی شیشه‌ها و در قسمت پایینی در‌ها فرورفتگی به چشم می‌خورد. این خودرو بر روی رینگ‌های ۲۰ اینچی سوار است.
در نمای پشت الگویی مشابه تویوتا و لکسسوس دارد. چراغ‌های یکپارچه و باریک طراحی شده است که حس بال‌های باز شده پرنده را تداعی می‌کند. در دو طرف سپر چراغ‌های شب‌نما و در قسمت پایین سپر دیفیوزر قرار دارد که روی آن یک نوار تزیینی، چراغ مه شکن و دو خروجی اگزوز کرومی دیده می‌شود.

مشخصات فنی XTRIM VX

در اکستریم VX موجود در ایران، یک موتور دو لیتری چهار سیلندر توربوشارژ و تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت بهره می‌برد؛ که قدرت ۲۶۱ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد و دارای یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک AT است که قدرت را به چهار چرخ خودرو انتقال می‌دهد و این یعنی کراس اوور اکستریم در ایران، یک AWD به حساب می‌آید. سیستم تعلیق در محور جلو، از نوع مک فرسون و در عقب مولتی لینک است که نوید سواری راحتی را به ما می‌دهد. شتاب صفرتا صد این خودرو ۴. ۹ ثانیه اعلام شده و حداکثر سرعت آن ۲۰۰ در ساعت است.

طراحی داخلی اکستریم وی ایکس

داخل خودرو بسیار لوکس طراحی شده، عمدتاً از چرم مصنوعی استفاده شده و مواد اولیه رودری‌ها عمدتاً از جنس چرم مصنوعی، کروم استفاده شده و در بخش‌های مختلف از طرح مشکی پیانویی استفاده شده و روی داشبورد و رودری‌ها نورپردازی کار شده است.
قسمت هیجان‌انگیز طراحی کابین، صفحه نمایشگر سراسری است که از می‌باخ و مرسدس بنز الهام گرفته است. بسیاری از تنظیمات در نمایشگر قرار دارد که اطلاعات را به هر دو سرنشین خودرو ارائه می‌دهد و به روز‌رسانی‌های آن به صورت OTA (On The Air) خواهد بود.

فرمان، طراحی دو شاخه و دی‌کات دارد و کلید‌های لمسی بر روی فرمان و شیفتر‌های تعویض دنده پشت فرمان قرار گرفته است. دریچه‌های تهویه هوا به صورت ظریف و باریک در بالای نمایشگر و مثلثی شکل گوشه داشبورد طراحی شده است. پنل بزرگ بین صندلی‌ها بسیار ساده است که به صورت کشویی باز می‌شود و روی آن دکمه دنده قرار دارد.

امکانات رفاهی و ایمنی اکستریم VX

XTRIM VX، خودروی لوکس و مجهزی است برخی از این امکانات شامل: کروز کنترل تطبیقی، ۱۰ کیسه هوا، انواع رادار‌ها و حسگر‌ها، به همراه دستیار ترافیک، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش به همراه نور بالای خودکار و... است.

کلام آخر

در مجموع، اکستریم VX خودرویی است که با طراحی جذاب، امکانات رفاهی فراوان و مشخصات فنی قدرتمند، می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال یک خودروی شاسی بلند مدرن و لوکس هستند.

 


تصاویر
اکستریم VX، خودرویی با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته