sotoodeh brand

اطلاعات تماس

تهران - ستارخان-چهارراه خسرو-پلاک ۵۶۵

۰۲۱۳۷۶۸۲

[email protected]

sotoodeh brand
اطلاعات تماس
  • تهران - ستارخان-چهارراه خسرو-پلاک ۵۶۵
  • ۰۲۱۳۷۶۸۲
  • [email protected]
در حال ارسال . لطفا شکیبا باشد...

sotoodeh brand

اخبار داغ ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸
مشکلات اکسل خودروی ایکس ۵۵، از حواشی تا واقعیت!

نشست خبری شرکت مدیران خودرو در روز ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پیرامون حوادث پیش آمده درباره مشکلات مربوط به اکسل عقب خودروی‌ام وی‌ام ایکس ۵۵، باحضور جک لی مدیرعامل و احمد معروف‌ خانی رئیس خدمات پس از فروش مدیران خودرو و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد. در این نشست خبری، آخرین اخبار و اطلاعات درباره این فراخوان منتشر شد.

واقعیت مشکلات خودروی ایکس ۵۵

در ابتدای این نشست احمد معروف‌خانی رئیس خدمات پس از فروش مدیران خودرو با بیان این‌که تا کنون کم‌ترین میزان خرابی و مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش در میان محصولات شرکت مدیران خودرو متعلق به خودروی ایکس ۵۵ است افزود: بر اساس اعلام مدیران خودرو، از مجموع ۳۰ هزار دستگاه X۵۵ تحویل داده شده در بازار ایران، تنها ۲۱۵۹ دستگاه با احتمال بروز این نقص فنی و قطعه معیوب شناسایی شده‌اند. تاکنون ۲۵ درصد از این خودرو‌ها مورد بازدید قرار گرفته‌اند. در خدمات پس از فروش گروه خودرویی ستوده بررسی این خودرو انجام می شود و خودروهایی که دارای مشکل هستند اکسل آن ها تعویض می شود.


وی بیان داشت: این خودرو سال گذشته توسط مؤسسه رتبه‌بندی کیفیت J. D. Power به عنوان بهترین کراس‌اوور کامپت سال معرفی شد. ‌ام‌وی‌ام X55 Pro محصول بسیار محبوبی است که به زودی و پس از رفع موانع، تولید آن از سر گرفته می‌شود.

سلامت فنی سایر محصولات مدیران خودرو

رئیس خدمات پس از فروش مدیران خودرو ضمن تکذیب شایعات در خصوص خرابی اکسل دیگر محصولات مانند فونیکس FX‌ وام وی‌ام X۲۲ گفت: با قاطعیت تمام می‌توان گفت دیگر محصولات چری و مدیران خودرو مشکلی در این زمینه ندارند و مشتریان نگرانی‌ از این بابت نداشته باشند.

رفع مشکل فنی اکسل خودرو X55

جک لی مدیر عامل شرکت مدیران خودرو ضمن عذرخواهی از تمام مشتریان بیان داشت: کیفیت و رضایت مشتریان همواره سرلوحه کار شرکت مدیران خودرو بوده است. این مشکل ناشی از ضعف در تولید توسط یک قطعه‌ساز بوده که شرکت چری به مدت یکسال با آن شرکت همکاری می‌کرده است. این مشکل سراسری و جهانی است و محدود به مدیران خودرو نمی‌شود.
لازم به ذکر است این فراخوان تا ۶ خرداد ماه ادامه داشته و در صورت نیاز تمدید خواهد شد، بنابر اعلام شرکت مدیران خودرو اکسل‌های معیوب در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت کامل تعویض می‌شوند. همچنین خریدارانی که هنوز خودروی خود را تحویل نگرفته‌اند، پس از تحویل نیازی به طی کردن پروسه فراخوان ندارند.

پروسه بررسی اکسل‌ها به طور موازی در کارخانه نیز در حال انجام است تا هیچ ایراد فنی برای خودرو‌های تحویلی به مشتریان در آینده به‌وجود نیاید. با توجه به فراخوان رسمی شرکت مدیران خودرو در خصوص بازدید و تعویض اکسل عقب خودرو‌های ایکس ۵۵ و اهمیت موضع مطرح شده، مرکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو گروه خودرویی ستوده آماده خدمت‌رسانی به تمامی مالکین خودرو‌های ایکس ۵۵ است.

از این روی مشتریان عزیز می‌توانند با مراجعه به مرکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو گروه خودرویی ستوده واقع در اتوبان شیخ فضل الله جنوب، لاین کند رو، بعد از چوب تراش و یا تماس با تلفن ۴۴۲۸۰۴۰۱-۰۲۱ نسبت به دریافت نوبت جهت انجام بازبینی و تعویض اکسل عقب خودروی خود در صورت بروز هرگونه نقص فنی، اقدام نمایند.