sotoodeh brand

اطلاعات تماس

تهران - ستارخان-چهارراه خسرو-پلاک ۵۶۵

۰۲۱۳۷۶۸۲

[email protected]

sotoodeh brand
اطلاعات تماس
  • تهران - ستارخان-چهارراه خسرو-پلاک ۵۶۵
  • ۰۲۱۳۷۶۸۲
  • [email protected]
در حال ارسال . لطفا شکیبا باشد...

sotoodeh brand

اخبار فروش ۲۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۲
ثبت‌نام مدیران‌ خودرو بدون صف خرید و با قیمت قطعی!

زمان تکمیل فرآیند ثبت‌نام برای احراز شدگان بهار و تابستان ۱۴۰۳ که در سامانه یکپارچه خودرو نام‌نویسی کرده بودند فرا رسید. این افراد با مراجعه‌ی حضوری به شعب گروه خودرویی ستوده و یا از طریق تماس تلفنی با کارشناسان، امکان قطعی کردن ثبت‌نام خود را دارند.

فرصت طلایی ثبت نام شدگان سامانه‌ی یکپارچه خودرو

سوالی که ذهن برخی از مشتریان گرامی را درگیر کرده این نکته است که در شرایط فعلی، چه تفاوتی بین افرادی که در سامانه‌ی یکپارچه خودرو ثبت نام کردند با افرادی عادی وجود دارد؟ آیا این ثبت‌نام ارزش افزوده‌ای برای آن‌ها دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که با توجه به صف خرید طولانی خودروها و ثبت نام به صورت قرعه کشی برای افراد عادی، این «فرصت طلایی» که قابل تکرار نیست، برای کسانی که در سامانه ثبت‌نام کرده بودند وجود دارد تا با «قیمت قطعی» و «بدون صف خرید»، به صورت نقد و اقساط با قیمت شرکتی به راحتی صاحب خودرو شوند.

تفاوت قیمت خودروهای ثبت نامی

با توجه به نرخ بالای خودروهای وارداتی، خرید و ثبت‌نام خودروهای داخلی با حاشیه سود قابل توجهی که دارند، گزینه جذابی برای سرمایه‌گذاری می‌باشند. همچنین افزایش نرخ ارز، از سال ۱۴۰۱ تا به امروز بیش از ۶۰ درصد بوده اما خودروهای داخلی «هنوز» افزایشی برابر با ارز را تجربه نکرده و افزایش قیمت آن‌ها در همین بازه زمانی، زیر ۲۰ درصد بوده؛ که این مساله نکته‌ی قابل توجه و ارزشمندی برای سرمایه‌گذاری در خودروهای داخلی می‌باشد.

از طرفی امکان داخلی‌سازی بیشتر نیز در آینده برای این خودروها وجود دارد که خدمات ‌پس از فروش گسترده‌تر و کارآمد‌تر را از نظر میزان خدمات و قیمت قطعات مونتاژی را برای این خودروها به‌وجود می‌‌آورد.

نکته مهم این است که با توجه به مدت زمان محدود، در صورت نیاز به مشاوره ثبت‌نام و یا «کمبود نقدینگی»، همکاران گروه خودرویی ستوده همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۰ در خدمت تمامی مشتریان عزیز هستند.

مقایسه قیمت های قدیم و جدید مدیران خودرو در جدول زیر آمده است:

سوالات متداول ثبت نام کنندگان

در این بخش سوالات متداولی که برای تعدادی از مشتریان عزیز در هنگام خرید به‌‌وجود آمده را پاسخ داده‌ایم:

۱.  زمان تحویل به چه شکل است؟

طبق بخشنامه‌ی مدیران خودرو برای خرید نقدی، حداکثر ۹۰ روز کاری بعد از پرداخت کامل وجه و برای خرید اقساطی حداکثر ۹۰ روز کاری بعد از تایید پرونده توسط لیزینگ خودرو تحویل مشتریان می‌شود

۲. آیا سند خودروها در رهن قرار می‌گیرند؟

در خرید به‌صورت نقدی خیر، سند آزاد است و مشتریان هر زمان که تمایل داشته باشند امکان فروش ماشین برای آن‌ها وجود دارد. در خرید اقساطی سند تا پایان اقساط در رهن می‌باشد. لازم به ذکر است  که پس از پرداخت ۳ قسط، شما میتوانید به‌صورت کامل اقساط را تسویه کرده و سند خودرو از رهن خارج شود .

۳. آیا امکان تغییر خودرو وجود دارد؟

این امکان فقط برای خودروهای X55 PRO ،ARRIZO 6 PRO و TIGGO 8 PRO وجود دارد.

کلام آخر

برای دریافت مشاوره رایگان جهت خرید این محصولات می‌توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی ستوده کد ۴۰۱ واقع در خیابان ستارخان و یا مراجعه حضوری به سایر شعبات این گروه خودرویی واقع در نازی آباد، کار شو هایپرسان، کارشو سانا سنتر همچنین تماس با شماره ۳۷۶۸۲_۰۲۱ از آخرین شرایط فروش این خودرو ها مطلع شوید.